Gewoon uitstekend 👍
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bart Burghout
- Patrick Eijs
Waardeloos bedrijf hele slechte service ben 150 euro lichter gemaakt je hoort helemaal niets meer van ze, ik denk dat ik toch een dag vrij nee om er langs te gaan, om me geld op te halen, via de rechter zou veel meer gaan kosten, echt een schande voor de winkeliers.
Hoe zou je SomniShop NL beoordelen?
- Arnoud Van daatselaar
Giede snelle service
- Mike Kuhn
Product kwam goed binnen, verder geen klachten maar de kwaliteit t.o.v. prijs was waardeloos. Ik had net zo goed weer een goedkope kunnen bestellen.
- Mevr Vestjens
Bin en een week
- Joymans
Produkten zijn erg duur. Voor een klein stukje plastic betaal je 75 euro. Voorbeeld is de Somnipax tegen mondademhaling.