Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
PrikkabelLED.nl / LumenXL heeft 4326 5 ster reviews 4326
PrikkabelLED.nl / LumenXL heeft 675 4 ster reviews 675
PrikkabelLED.nl / LumenXL heeft 56 3 ster reviews 56
PrikkabelLED.nl / LumenXL heeft 26 2 ster reviews 26
PrikkabelLED.nl / LumenXL heeft 40 1 ster reviews 40

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Niels

    Kwaliteit is top. Super snelle levering 20 meter snoer met 40 lampen en dimmer besteld. De kwaliteit viel mij meteen op, zeer goed te noemen. Ze hebben er een extra batterijtje voor de afstandsbediening bij gedaan en die had ik meteen nodig. Dus super. Levering zeer snel! Één dingetjes, voor de prijs die je betaald had ik het helemaal top gevonden als ze er één reserve lampje bij hadden gedaan. Moet toch wat te zeuren hebben. Al met al, dik tevreden!!

  2. Cedric

    Snelle levering, mooi product! Tevreden!

  3. Hoe zou je PrikkabelLED.nl / LumenXL beoordelen?

  4. Harry

    Perfect !!!! Na het bestellen van ledlampjes voor een prikkabel kwam ik erachter dat ik een aantal beschermrubbers miste. Nadat ik dit via een mail kenbaar had gemaakt werden ze zonder kosten bijgevoegd. De dag erna had ik alles al in huis. Superservice !!!

  5. Fer

    Krijgen wat je besteld, na een goed telefonisch advies Advies gevraagd, besteld en producten snel en netjes ontvangen

  6. Renate Van der leeden

    Prima service Snelle levering, heel fijn.

  7. Sabine

    Uitermate tevreden Wij zijn buitengewoon tevreden over de geleverde prikkabel. De kwaliteit is hoogwaardig, montage erg eenvoudig. Ook de service op de site was top. Dankzij de gedetailleerde beschrijving van de types lampen konden we de - voor ons - perfecte keuze maken. Aan een, bovendien, interessante prijs. Ik keek ook bij de concurrentie, maar nergens vond ik betere voorwaarden. Ook de levering was - ondanks corona en de drukte bij post.nl - heel snel. Samengevat: zeer zeer tevreden, ik kan het iedereen aanraden. Sabine uit België