De webwinkel is OK, maar de vervoerder (GLS) is erg slecht
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rob
- G
kwaliteit valt tegen, veel te slap; ik het weg moeten gooien, kan er niets mee
Hoe zou je Giga-gaas.nl beoordelen?
- Marion van Marle
Snel geleverd, goede kwaliteit
- Roel Marchal
Goede en vlotte levering en netjes verpakt
- Gert Mulder
Klant vriendelijk , komen gemaakte afspraken na !
- Jan H. De Jong
Prima service. Spullen zelf afgehaald en er werd zelfs geholpen met het opladen op de auto. 👍👍