Prima spullen, kwamen wel verzendkosten bij. Op de site staat dat je kunt afhalen, maar de artikelen die wij kochten kon dat dan weer niet 😠
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henk
- Lucia Hennus
Heel goede service en heek vriendelijk
Hoe zou je Giga-gaas.nl beoordelen?
- Loes
Vragen om een recensie terwijl er NOG steeds niet geleverd is.
- Remco Laan
Schapenhek is opzich prima, alleen sommige palen zijn meer 5 cm dik dan 6. Eigenlijk gewoon te dun. En het ophangwerk van het hekje is gewoon verroest... hoe moet ik dit aan een klant verkopen....
- Kees Mulder
Goede service
- j.r. de vries
Snelle levering