Stickers plakten niet goed, zowel op het kenteken plaatje bleven een paar letters niet goed zitten dus met seconde lijm nog moeten vastplakken (ziet er nu niet uit) En de letters van instagram lieten niet goed los van het doorzichtige folie. Waardoor zelfs 1 letter gescheurd is en die heb ik geprobeerd nog netjes aan te drukken maar je ziet precies welke letter gescheurd is.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Levi Boon
- Albert Bos
Op de plastic plank wel prima alleen op de wielen niet hele jammer
Hoe zou je PLAK JE STICKERS beoordelen?
- Francien van Unen
Snelle levering, mooie kwaliteit
- Tevreden!!
Goede kwaliteit en een snelle levering
- Dagmar
Zeer tevreden! De stickers zijn snel geleverd en zien eruit zoals ik had verwacht
- Glenn
Snelle levering en mooie kwaliteit