Mooie stikers maar de naam is te groot voor op een race fiets. ( de hoogte) dus gaan in de kast.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Andries De vries
- Marino Moons
Verzendkosten naar België zijn te hoog, want de producten kunnen gewoon in een grote enveloppe verzonden worden.
Hoe zou je PLAK JE STICKERS beoordelen?
- Ben van Iersel
Goede kwaliteit, waar voor je geld.
- Walter Rietbergen
Stickers zien er top uit en zijn makkelijk op te plakken.👍🥊
- Samantha Visser
De bestelling kwam niet, fout van PostNL, maar goed opgelost en alsnog snel gehad
- Hans Stellingsma
Makkelijk te plaatsen ontvetten en plakken 👍🏻