Zonder probleem altijd besteld ze waren en sticker vergeten ik heb het zonder zorgen zsm weer binnengekregen wat er miste
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jaiyant Badloe
- Claire Mutter
Snelle levering, zeer tevrede, mooie sticker
Hoe zou je PLAK JE STICKERS beoordelen?
- J.p.a. Koppes
Het werkte pervect. het was zo gebeurt. Toppie
- Pieter
Super
- J.
Ik had verwacht dat de sticker een stuk kleiner zou zijn. Veel te groot om op een fiets te plakken. Er is contact met me opgekomen en service is correct.
- Nathan Croon
De stikkers vallen der gewoon af met auto wassen.. mag nu alweer nieuwe bestellen voor de 3de keer…