Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
PLAK JE STICKERS heeft 1309 5 ster reviews 1309
PLAK JE STICKERS heeft 216 4 ster reviews 216
PLAK JE STICKERS heeft 66 3 ster reviews 66
PLAK JE STICKERS heeft 40 2 ster reviews 40
PLAK JE STICKERS heeft 96 1 ster reviews 96

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Frank

    Bij bestelling zelf iets verkeerd besteld, ook toegegeven dat dit mijn fout was. Helaas was de rest van de bestelling niet juist, ik heb niet gekregen wat ik heb besteld. Na twee meldingen het antwoord dat hij niet weet waar hij de fout gemaakt heeft. Eigenaardig. En wat je krijgt is het dat geld echt niet waard. 4 lullige stickertjes voor 20 euro....pfffff. en dan ook nog geen oplossing bieden voor het foutief geleverde, want daar wordt niet op terug gekomen. Jammer !! Bericht na reactie: Helaas geef je nu weer geen antwoord op het feit dat er een verkeerde set geleverd is. En dan weer vragen hoe je verder kunt helpen? Dat is dus niet behulpzaam. En beoordeling of een product duur is kan alleen als je het product fysiek in handen hebt. Dan durf ik te zeggen dat het veel te duur is voor wat je krijgt. Plus hetgeen dat ik ook niet heb gekregen wat ik besteld heb ( dat is nu de 4de keer dat ik het aangeef...)

  2. Paul

    Goede service, snel geleverd. En als er iets mis gaat, wordt het direct correct opgelost. Erg tevreden klant.

  3. Hoe zou je PLAK JE STICKERS beoordelen?

  4. D.Francois

    Stickers zien er goed uit. Alleen nog even afwachten hoe ze t doen. Wordt na kerst bekeken. Maar ik verwacht dat ook dat goed zal zijn. Top

  5. Edwin Franke

    Mooie sticker, goede kwaliteit en snel geleverd

  6. Maciej Zalecki

    stickers zoals beschreven, snelle levering, ik ben tevreden.

  7. Paard44

    Had een speciale wens,en dat was geen enkel probleem en alsnog waren de stickers snel in huis ,en was ik goed op de hoogte gehouden over de vooruitgang