Product is goed , alleen jammer dat m'n achteraf je mailbox blijft spammen om een recentie , als product goed is moet je niet bedelen om goede commentaren
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marnix Laureys
- Virginie De Preester
Mooie rally naam stickers. Snelle levering ook naar België.
Hoe zou je PLAK JE STICKERS beoordelen?
- Kamiel Van Dooren
bestelling was snel thuis en zag er goed uit maar ligt nog onder de kerstboom om te gebruiken Bedankt voor de snelle levering
- Robbie Barendse
Top snelle levering de letters zien er perfect uit
- Sjaak de Lammers
Mijn product plakt er slecht. Kwaliteit niet naar behoren
- Daan
Snelle levering en goede kwaliteit