De stickers zijn simpel super! Plakken heel goed en van uitstekende kwaliteit! Makkelijk online besteld en in no-time lagen ze al in de bus! Echt heel blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dion Van Dopperen
- Nicolette
Prachtige stickers en snel in huis.
Hoe zou je PLAK JE STICKERS beoordelen?
- Sandy Vanstechelman
Veeeeeeel te klein
- Berry van Hemert
Prima prijs hoge kwaliteit snel geleverd en makkelijk te plakken… top
- Martin
Fietstickers zijn veel te groot (hoogte vooral)
- Jurgen De Langhe
Goede service. Nog een correctie gevraagd en alles in orde geleverd.