Fijne en vlotte klantenservice. Ik had perongeluk het verkeerde formaat sticker ontvangen, en kreeg binnen 2 dagen nieuwe opgestuurd. Kwaliteit van de stickers is super goed, zou er zo weer bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sander
- Herman Hemelings
Zeer vlot gegaan
Hoe zou je PLAK JE STICKERS beoordelen?
- Jeffrey
Erg goede service hier, en prima producten.
- Edwin
Geheel volgens wens 👍
- Erik van Duin
Mooie stickers en redelijk snel geleverd
- AHMAD AMALLAH
Ik zeggg je eerlijk ik schrijfff nooit reviews maar deze verdient hem wel. Ben er echt blij mee Blijf zo door gaan!!