! Update ! Super netjes opgelost en inmiddels de juiste stickers in het juiste formaat ontvangen. Dank jullie wel! Top service! Product kwam snel binnen. Hadden sticker besteld met lettertype 2cm hoog, maar die 2cm staat voor het instagram teken en de letters zelf zijn net 1cm hoog. Erg klein dus. Jammer dat dit er niet bij stond, anders hadden we grotere lettertype besteld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Borggreve
- Luc Buelens
Eens besteld was het een weekje wachten , ben zeer tevreden en het kleven ging vanzelf , zal zeker nog van jullie diensten gebruik maken
Hoe zou je PLAK JE STICKERS beoordelen?
- Cor
Snelle levering en uitstekende service. Als er iets fout gaat in de bestelling, wordt er alles aan gedaan om dit op te lossen. Zeker een aanrader om hier te bestellen!! Inmiddels diverse mensen doorverwezen naar dit bedrijf
- Kenley Hartjes
Echt perfecte stickers en heel makkelijk te plakken, super goede prijs kwaliteit ratio tot nu toe al mijn stickers van de auto en vorige auto’s altijd hier besteld.
- RvGS
Prima kwaliteits-stickers. Snel geleverd en bij drukfouten of anderzijds snel opgelost. 👍🏻
- Mert Unal
Slechte lwali