Mooie stickers zeer tevreden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- B
- Kelly Vos
Prachtige gepersonaliseerde stickers voor op de paardentrailer, fijn contact en zeer klantgericht en professioneel!
Hoe zou je PLAK JE STICKERS beoordelen?
- Szabolcs Olajos
Snel en goed
- Michael
Deze stickers zijn een ramp om te plakken. Ze blijven gewoon niet op het lakwerk van je auto hangen bij het aanbrengen. Ik heb al meerdere stickers geplakt gehad, maar zo een slechte heb ik nog nooit gehad. Ik ben normaal niet van de reviews, maar vond het deze keer het vermelden wel waard.
- els vermussche
Snel geleverd👍
- Lieven Demeulenaere
Goede service en communicatie