jojo T
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij PLAK JE STICKERS, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Snel en simpel
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Snel en simpel
Snelle levering
Makkelijk, snel en een nette prijs. Aanrader!
Mooie stickers. Alleen jammer dat ze de sticker per pakketpost opsturen die 8 euro kost. Stickers kunnen makkelijk in een enveloppe en dit kost dan 1 postzegel.
Goede service, vragen via instagram werden snel beantwoord. Kleur van de stickers passen perfect bij mijn motor. Bedankt!
Sticker had een mooi design en het rood was exact het zelfde als mijn motor.