Ik vond het heel fijn bestellen, vind het wel jammer als ik 4 euro nog wat bij moet betalen voor track and trace wat ik niet eens kreeg. Maar voor de rest op tijd en heel simpel besteld. Ik zou het zo nog een keer doen😊
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annabel Castelijns
- Sjaak.
Mooi product voor een mooie prijs.
Hoe zou je PLAK JE STICKERS beoordelen?
- Johnatan De bruycker
Snel geleverd en zeer kwalitatieve sticker
- Evy Vande Velde
Geweldige service en perfecte stickers
- Beau Borstlap
Top, goede kwaliteit stickers, heel professioneel, binnen 2 dagen geleverd
- Ferd
Mooie afgewerkte stickers, echte blikvangers op mijn scooter.