De service is top! De maat was wat onduidelijk over, maar ze hebben het onwijs netjes opgelost! Kreeg gewoon nieuwe, en heel snel ook. Zeker aan te raden. Oh ja, de stickers plakken als een malle!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Niels Wals
- mattheuss68
top service!
Hoe zou je PLAK JE STICKERS beoordelen?
- H. v.d.W
Mooi en netjes Ook de nalevering
- Ruud Schouten
Mooie stickers , prima verpakt en bezorgt
- Maik Rovers
Super kwaliteit en netjes afgeleverd. Ook communicatie met de leverancier is super.
- Dinant en Matthijs
Goede prijs kwaliteit verhouding