Ik heb eierballen besteldik ben zeer tevreden op de verpakking staat na opening binnen 2 dagen gebruiken er zitten 6 ballen in een tray ik ben alleendus ik moet dan 3 ballen per dag eten zou het niet handiger zijn ze per twee te verpakken verder zijn ze heel lekker top!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Klaas Ten cate
- Edwin
T-shirt met eigen tekst mooi op tijd ontvangen voor afscheid van collega (pensioen) Arjen bedankt.
Hoe zou je IK BIN GRUNNEGER beoordelen?
- Obi
Twee weken geleden een bestelling gedaan en betaald. Tot op heden helemaal niets gehoord of ontvangen. Telefonisch en via email niet bereikbaar. Lijkt op oplichting!
- Jaimy Van rooij
Snel verzonden en netjes
- W J Buter
perfect
- Bianca Vonk-Bisschop
mooie producten,snelle levering