Gwenny Van Wymeersch
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Babes en Binkies, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Bijna
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Bijna
Best een aantal keer wat besteld en gelukkig ging dat goed. Nu echter niet. Een Kledingsetje gekocht. Stof samenstelling was anders dan beschreven. Broek was ander materiaal dan shirt. Kleur zwart shirt was heel anders dan dan kleur zwart broek. Maat 122-128 besteld. In de kaartjes stond maar 92 en product viel als 104-110. Toen geappt (26 april)..... géén reactie. Week later geapt..... géén reactie. Toen gebeld... géén gehoor. Toen gemaild... je raad t al, ook géén gehoor. Nu (7 juni) is t tijd voor 1 ster Voor mij nooit nooit meer Babes &
Snel ontvangen
Netjes en op tijd geleverd, fijne kwaliteit.
Snel geleverd.
Kreeg een week geleden al een bericht dat mijn pakket onderweg zou zijn, maar bij DHL blijft het staan als "niet ontvangen of verwerkt". Op mijn e-mails wordt niet gereageerd. Hoop dat ik alsnog iets aankrijg...