Belachelijke verzendkosten bij kleine bestellingen, traag verzenden en bizar slechte communicatie. In reactie op de reactie: Vraag; Waarom krijg ik bij het toevoegen van 1 item van 12 euro 15 euro bovenop de 8.95 aan verzendkosten? Antwoord omdat het twee locaties zijn. Dan maar vol blijven houden dat het 8 euro is plus 8.95 (omdat je niet weet wat de drempel bestewaarde is). Klagen over het feit dat de verzendkosten slechts een bijdrage zijn aan de werkelijke kosten. Claimen dat mijn eerste bestelling gratis verzonden is terwijl ik 29,95 verzendkosten heb betaald (krijg ik die terug?)
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2020
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Berry Luyben
- stephane e.
First time shopping with them. Great prices and fast processing. Can’t ask for better :)
Come valuta Sim Race Webshop B.V.?
- Wilbert Korenberg
Goeie, nette levering en vaak binnen de aangegeven periode
- Matthias
Goede service in het algemeen. Niks op aan te merken
- Damien Zijlstra
Fucking snel alles in huis, prachtig bedrijf
- Robert
goed contact , duidelijke communicatie en snelle levering