Ik ben nu de trotse bezitter van een mooi Orion serre. De kast is zoals verwacht! Er was een klein ongelukje tijdens het transport, maar dat is binnenkorte termijn opgelost door de klantendienst van de Moestuinwinkel. Mvg Geert
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2020
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Geert Mouton
- BertB
Snelle deal per telefoon. Maarrr: dinsdag besteld en niet woensdag, niet donderdag, maar pas vrijdag in huis. Kantje boord gelet op vertrek naar verre oorden zaterdagmorgen. GLS is matige vervoerder, is mijn ervaring. Daar mag Moestuinwinkel nog eens over nadenken.
Come valuta De Moestuinwinkel?
- CC Diepenbeek
Ik bestelde deels uit nieuwsgierigheid, na het bekijken van jullie website. en het lezen van de bijhorende uitleg. Mooi gereedschap, werkt zoals beloofd en alles sneller geleverd dan verwacht.
- Saskia
Mooie kiemvaasjes voor mn avocadoplantjes in wording! In een schaaltje zat een kleine barst, maar ik kreeg meteen een nieuwe toegestuurd. Hele fijne en snelle service! Heel blij mee 🙏🏻
- M. Willems
Top service en levering, mooi ingepakt en dankuwel kaartje. Zo hoort het, kreeg een smile.
- Fenk Othman
heel mooi mijn blomen de verpakking is geweldig en de service is heel snel, elke zak had informatie over hoe het te gebruiken hartelijk bedankt De Moestuin Winkel