Alles zoals dat wil. Snelle levering, keurig verpakt, mooie producten, een leuke welkomskaart. Ik dacht 'dat dit nog bestaat'.
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2020
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Marianne Dijkhuizen
- A.O.
Mooie producten voor goede prijs, leuk ingepakt en supersnelle service.
Come valuta De Moestuinwinkel?
- Sabine
Snelle en correcte levering
- Yvonne Berg van den
Mooi product
- Trudy Kuster
Vlotte service, zaterdags besteld maandag in huis. Spulletjes zijn ook kwalitatief erg goed !
- Miep de Bont
Wat een geweldige service geven ze hier! Ik had een kas besteld en daar mist ik iets bij en dat hebben ze meteen nageleverd. Ze communiceren ook heel goed met je. Top zaak