Heb een kweekkas gekocht was 149 euro maar het is nog geen 15 euro waard. Wat een slecht product zeg diep en diep triest dat je zoiets verkoopt in je winkel voor dit bedrag. Past totaal niet als je het in elkaar zet heb alle gaten ruim opgeboord om het in elkaar te krijgen en dan lijkt het nog nergens op. dikke onvoldoende voor dit product je mag toch wel iets meer verwachten voor 149 euro. Was cadeau voor mijn vrouw maar je schaamt je kapot als je zoiets geeft. Zal wel geen reactie krijgen maar wil het toch melden en andedre mensen voor deze miskoop behoeden....u bent gewaarschuwd.
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2020
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Ad
- Nance Van den Berg
Leuk product, goed en milieuvriendelijk verpakt en snelle levering
Come valuta De Moestuinwinkel?
- Jan Eijgenraam
Goed product en snel geleverd. Verpakking bevatte, zoals beloofd, vrijwel geen plastic. Zelfs het gebruikte plakband was op papierbasis! Prima.
- Coos Ebens
Pakket was er zeer snel en zorgvuldig ingepakt, kortom een prettige ervaring,meer dan uitstekend .
- Paul Bouwens
Goede communicatie, snel geleverd en makkelijk te monteren! Kwaliteit komt ook overeen zoals beschreven.
- Raven De Doncker
Pakket is beschadigd en onvolledig aangekomen. Nog in afwachting van een reactie van de winkel Update: snelle respons van de winkel. Het pakket zal volledig worden vervangen. Update 2: nieuwe bestelling na een 10-tal dagen ontvangen. Positieve ervaring met de klantendienst. Update3: de bestelling (tuinkast) voldoet niet aan de verwachtingen. Ik heb spijt van de aankoop.