Approvato

Membro di ValuedShops dal 2020


  • Monitoraggio regolare
  • Condizioni chiare
  • Gestione dei reclami
  • Vero imprenditore

ValuedShops recensioni

ValuedShops
Filtrare le recensioni in base alla valutazione
De Moestuinwinkel ha 1565 5 stelle di valutazione 1565
De Moestuinwinkel ha 217 4 stelle di valutazione 217
De Moestuinwinkel ha 48 3 stelle di valutazione 48
De Moestuinwinkel ha 35 2 stelle di valutazione 35
De Moestuinwinkel ha 67 1 stelle di valutazione 67

Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.

  1. Ad

    Heb een kweekkas gekocht was 149 euro maar het is nog geen 15 euro waard. Wat een slecht product zeg diep en diep triest dat je zoiets verkoopt in je winkel voor dit bedrag. Past totaal niet als je het in elkaar zet heb alle gaten ruim opgeboord om het in elkaar te krijgen en dan lijkt het nog nergens op. dikke onvoldoende voor dit product je mag toch wel iets meer verwachten voor 149 euro. Was cadeau voor mijn vrouw maar je schaamt je kapot als je zoiets geeft. Zal wel geen reactie krijgen maar wil het toch melden en andedre mensen voor deze miskoop behoeden....u bent gewaarschuwd.

    Rispondi
  2. Nance Van den Berg

    Leuk product, goed en milieuvriendelijk verpakt en snelle levering

  3. Come valuta De Moestuinwinkel?

  4. Jan Eijgenraam

    Goed product en snel geleverd. Verpakking bevatte, zoals beloofd, vrijwel geen plastic. Zelfs het gebruikte plakband was op papierbasis! Prima.

  5. Coos Ebens

    Pakket was er zeer snel en zorgvuldig ingepakt, kortom een prettige ervaring,meer dan uitstekend .

  6. Paul Bouwens

    Goede communicatie, snel geleverd en makkelijk te monteren! Kwaliteit komt ook overeen zoals beschreven.

  7. Raven De Doncker

    Pakket is beschadigd en onvolledig aangekomen. Nog in afwachting van een reactie van de winkel Update: snelle respons van de winkel. Het pakket zal volledig worden vervangen. Update 2: nieuwe bestelling na een 10-tal dagen ontvangen. Positieve ervaring met de klantendienst. Update3: de bestelling (tuinkast) voldoet niet aan de verwachtingen. Ik heb spijt van de aankoop.