Zeer lang wachten op levering ...is er nog niet ....
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2020
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Stefaan Giebens
- Guus
Snelle levering en betaalbare prijs
Come valuta De Moestuinwinkel?
- Mieke Lamers
Perfect verpakt helemaal zoals het hoort!
- Frank Schoenmakers
Mooie producten, faire prijzen, supersnelle levering en bovenal een uitmuntende klantenservice. Een aanrader!
- rob nolmans
goed en snel geregeld
- Henk Koolstra
Een bestelling van wintertarwe wed ineens afgebroken met de mededeling dat het een werkdag later zou worden bezorgd. Na een verzoek van mij om te leveren bleek men op vakantie te zijn. De bestelling zou nu na diverse mails een aantal uren later worden bezorgd. Om de dag 2 apps.. en nog weet ik niet waar ik aan toe ben. Slechte communicatie!!