Bestelling netjes verpakt. Had per ongeluk mijn huisnummer niet ingevoerd maar is ook niet gecontroleerd door de webwinkel dus het kwam niet aan. Uiteindelijk opgelost door GLS te bellen maar jammer dat dat niet opgemerkt is door de webwinkel.
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2020
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Marlou Fabel
- Damaris Grutter ( t.b.v. NLT )
Goed advies aan de telefoon, snelle levering.
Come valuta De Moestuinwinkel?
- Wendy
Mijn bestelling werd snel geleverd
- Arnold Kroese
Snel besteld snel antwoord maar de pakket dienst is knudde
- Gerty Schuurman
Het product was beschadigd. Een stukje aardewerk van de onderschaal afgebroken. Helaas ontbrekende stukje ook niet te vinden in de verpakking. Anders had ik het nog kunnen lijmen. Retour zenden is wegens omstandigheden niet mogelijk. Erg jammer!!!!
- Susanna Mosgo
Mooi product. Enige opmerking is dat het doosje iets te klein was een een stukje van de gieter steekt eruit. Maar gelukkig geen beschadiging.