Super super super bedrijf!!!! Op mijn verzoek of ze de bestelling in kado verpakking wilde sturen en er een briefje bij wilde doen voor mijn vriendin reageerde ze super snel. Ze hebben het helemaal gratis ingepakt en met briefje verzonden en zelfs nog een extra zakje kruiden erbij gedaan . Ik was er gewoon van ontroerd zo’n enorme TOP service!!! Echt nogmaals super bedankt en ik weet waar ik de volgende keer moet zijn voor een bestelling! Tot ziens, Linda
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2020
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Linda Scheutjens
- Gretha Meerleveld
Vriendelijke goede uitleg via mail en de telefoon op een geduldige en menselijke manier, fijn!
Come valuta De Moestuinwinkel?
- Jennet Kramer Hoekstra
Snelle levering!
- Ineke Verver
Sneller en goed geleverd.
- Friederike Bagus
Mooie prijzen en goede service
- Miranda van der Endt
Duidelijke communicatie. Fijn dat verpakking compleet bij oud papier kan! Top!!