Slechte kas, veel geld betaald voor een kas die op de foto leuk leek, maar in het echt met hele goedkope onderdelen in elkaar gezet moet worden. De plastic platen waren niet recht, en resultaat is na twee dagen ploeteren, een lelijke scheve kast, met openingen. De slakken kunnen alsnog naar binnen. De klantenservice wil dat ik alles uitelkaar ga halen en nameten, en dan kijken waar het probleem zit. Dat is deze kast niet waard. Wat een miskoop en ook klantenservice ben ik niet over te spreken.
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2020
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Michiel Rasker
- Hetty Van deutekom
Goed geholpen met vragen over maten van bloembakken! Super
Come valuta De Moestuinwinkel?
- Jolanda
Mooie kweekbak en snel bezorgd. Hartelijk bedankt 🌿
- -
Snelle levering! Er was een deel van mijn bestelling niet meer beschikbaar, maar er werd zeer snel en goed gecommuniceerd dus gelijk iets anders geregeld. Hele goede service!
- Mieke
Príma service! Eerste verzending verloren gemaakt door GLS. Onmiddellijk opgelost door de klantendienst van De Moestuinwinkel. Echt hele fijne service!!
- Roy Brouwer
Top service, en snelle levering