Snelle deal per telefoon. Maarrr: dinsdag besteld en niet woensdag, niet donderdag, maar pas vrijdag in huis. Kantje boord gelet op vertrek naar verre oorden zaterdagmorgen. GLS is matige vervoerder, is mijn ervaring. Daar mag Moestuinwinkel nog eens over nadenken.
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2020
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- BertB
- CC Diepenbeek
Ik bestelde deels uit nieuwsgierigheid, na het bekijken van jullie website. en het lezen van de bijhorende uitleg. Mooi gereedschap, werkt zoals beloofd en alles sneller geleverd dan verwacht.
¿Cuál es tu valoración de De Moestuinwinkel?
- Saskia
Mooie kiemvaasjes voor mn avocadoplantjes in wording! In een schaaltje zat een kleine barst, maar ik kreeg meteen een nieuwe toegestuurd. Hele fijne en snelle service! Heel blij mee 🙏🏻
- M. Willems
Top service en levering, mooi ingepakt en dankuwel kaartje. Zo hoort het, kreeg een smile.
- Fenk Othman
heel mooi mijn blomen de verpakking is geweldig en de service is heel snel, elke zak had informatie over hoe het te gebruiken hartelijk bedankt De Moestuin Winkel
- Irene Henstra
Snelle levering van de bestelling. Zeer goed verpakt. Bedankt.