Aprobada

Tienda adherida a ValuedShops desde el 2020


  • Seguimiento regular
  • Condiciones claras
  • Resolución de conflictos
  • Verdadero emprendedor

ValuedShops opiniones

ValuedShops
Filtrar opiniones por puntuación
De Moestuinwinkel tiene 1562 5 estrellas 1562
De Moestuinwinkel tiene 217 4 estrellas 217
De Moestuinwinkel tiene 48 3 estrellas 48
De Moestuinwinkel tiene 35 2 estrellas 35
De Moestuinwinkel tiene 65 1 estrellas 65

Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.

  1. Sandra

    Snel geleverd en super leuk verpakt!

  2. Raphael De Wilde

    Het bestelde is vroeger geleverd dan verwacht en we werden hier van nauwkeurig op de hoogte gehouden.

  3. ¿Cuál es tu valoración de De Moestuinwinkel?

  4. Mareille

    Jammer dat de juiste afmetingen van het bodemframe niet duidelijk zijn. Is handig bij het realiseren van de fundatie!

  5. Loes

    Snelle levering, goed verpakt, mooie kwaliteit.

  6. Anita

    Leuke artikelen met goede prijzen en snelle levering

  7. J.

    Product gezien, 2 september 2024, en na vooraf contact gehad te hebben met medewerker over de te bezorgen dag en te horen krijgen dat alles in orde zou komen en n. a. daarvan besloten te bestellen. Gekozen voor de keuze die ik kreeg om mijn pakket naar een afleveringspunt te laten bezorgen, daar was ik blij mee. Daarna mail gehad dat dit niet (meer) mogelijk is en ik las dat mijn pakket nu naar mijn huisadres wordt bezorgd. Wel weer vervelend, ik moest mijn dag er maar voor opofferen, maar ik zou een track and trace code krijgen zodat ik weet wanneer mijn pakket wordt bezorgd en ik verder mijn ding kon doen, ook goed. Bezorging zou vandaag zijn tussen 08:00 en 21:30 uur en ik moest wel mijn track and trace code in de gaten houden. Dit gedaan. Elk half uur de status bekeken tot en met dit schrijven, ruim 9 uur later, maar nog geen tijdsslot ontvangen of een tijd van bezorgen. Gebeld naar Moestuin en kreeg stagiaire aan de telefoon. Probleem uitgelegd, volledig begrip maar hij kan mij niet helpen, ook niet aan een telefoonnummer van GLS. Gevraagd naar iemand die dit wel weet. Stagiaire zei dat hij hij de enige daar was...vreemd, een stagiair helemaal alleen, maar enfin. Wel zei hij dat hij wel eens verbaasd is over hoe zij (GLS) met pakketten smijten. Tip van hem was wel om de pakketten altijd uit te pakken alvorens de chauffeur wegrijdt. Zelf uiteindelijk GSL aan de lijn gehad en zij kon mij ook niet verder helpen. Zij kon mij niet garanderen dat mijn pakket vandaag nog wordt bezorgd ondanks dat ik las dat vandaag mijn bezorgdag was. Als ik dit geweten had had ik mijn bestelling elders gedaan. Jammer! . Mail gekregen dat dit niet door kan gaan en product wordt thuisbezorgd.

    Respuesta