Product gezien, 2 september 2024, en na vooraf contact gehad te hebben met medewerker over de te bezorgen dag en te horen krijgen dat alles in orde zou komen en n. a. daarvan besloten te bestellen. Gekozen voor de keuze die ik kreeg om mijn pakket naar een afleveringspunt te laten bezorgen, daar was ik blij mee. Daarna mail gehad dat dit niet (meer) mogelijk is en ik las dat mijn pakket nu naar mijn huisadres wordt bezorgd. Wel weer vervelend, ik moest mijn dag er maar voor opofferen, maar ik zou een track and trace code krijgen zodat ik weet wanneer mijn pakket wordt bezorgd en ik verder mijn ding kon doen, ook goed. Bezorging zou vandaag zijn tussen 08:00 en 21:30 uur en ik moest wel mijn track and trace code in de gaten houden. Dit gedaan. Elk half uur de status bekeken tot en met dit schrijven, ruim 9 uur later, maar nog geen tijdsslot ontvangen of een tijd van bezorgen. Gebeld naar Moestuin en kreeg stagiaire aan de telefoon. Probleem uitgelegd, volledig begrip maar hij kan mij niet helpen, ook niet aan een telefoonnummer van GLS. Gevraagd naar iemand die dit wel weet. Stagiaire zei dat hij hij de enige daar was...vreemd, een stagiair helemaal alleen, maar enfin. Wel zei hij dat hij wel eens verbaasd is over hoe zij (GLS) met pakketten smijten. Tip van hem was wel om de pakketten altijd uit te pakken alvorens de chauffeur wegrijdt. Zelf uiteindelijk GSL aan de lijn gehad en zij kon mij ook niet verder helpen. Zij kon mij niet garanderen dat mijn pakket vandaag nog wordt bezorgd ondanks dat ik las dat vandaag mijn bezorgdag was. Als ik dit geweten had had ik mijn bestelling elders gedaan. Jammer! . Mail gekregen dat dit niet door kan gaan en product wordt thuisbezorgd.
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2020
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- J.
- Linda Van Ravenswaaij
Snelle levering en mooie biologische zaden.
¿Cuál es tu valoración de De Moestuinwinkel?
- Dominique
Mooi product, snelle levering, duidelijke informatie over de levering. Blij mee!
- de groot
goede producten. een artikel was niet op vooraard en toen is er in overleg iets (beters) toegevoegd, zonder extra kosten.
- Alexandra
De kleine Triton 2500 kas besteld. Werd snel geleverd, maar we liepen tegen een probleem aan bij het in elkaar zetten. Gebeld en heerlijk dat je gewoon een persoon aan de lijn krijgt( Stefan in mijn geval) die stap voor stap rustig alles checkte tot het probleem gevonden was en ook meteen met de oplossing kwam. Geen gezeur, meteen opgelost. Heerlijk. Het enige wat ik toekomstige kopers van de Tritonkas zou willen meegeven: als je relatie niet sterk is, begin er niet aan. De uitgebreide handleiding is op veel punten echt onduidelijk, de kas bestaat uit zoveel losse ( kleine)onderdelen dat je door de bomen het bos vaak niet meer ziet, ook al is alles genummerd. En heel vaak moet je iets weer los maken omdat er in een volgende stap ineens iets tussen moet. Handiger zou zijn als dat wordt aangegeven. We hebben hem in elkaar gekregen, en dan is hij prima, maar wel met 3 man en een hoop gevloek en kostte echt een ruime dag, terwijl hij maar 2.50m is. Misschien een tip voor de fabrikant om de handleiding eens na te lopen met iemand die hem voor het eerst in elkaar zet? En wat duidelijkere vergrotingen van verbindingen. Daar kunnen ze van Ikea nog wat leren. En misschien ook de optie als een prefab kas aanbieden voor de minder handigen onder ons. Ik vind de kas qua kwaliteit echt teleurstellend voor die prijs. De schuifdeur gaat op kleine plastic onderdeektjes erg stroef en de aluminiumboutjes breken al af bij de minste weerstand. Ik zou deze kas echt niet meer kopen. Maar de service en afhandeling was echt niets op aan te merken. Ik koop hier zo weer wat.
- Liesbeth
Snelle correcte levering van een mooi product