Alles zoals dat wil. Snelle levering, keurig verpakt, mooie producten, een leuke welkomskaart. Ik dacht 'dat dit nog bestaat'.
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2020
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Marianne Dijkhuizen
- A.O.
Mooie producten voor goede prijs, leuk ingepakt en supersnelle service.
¿Cuál es tu valoración de De Moestuinwinkel?
- Sabine
Snelle en correcte levering
- Yvonne Berg van den
Mooi product
- Trudy Kuster
Vlotte service, zaterdags besteld maandag in huis. Spulletjes zijn ook kwalitatief erg goed !
- Miep de Bont
Wat een geweldige service geven ze hier! Ik had een kas besteld en daar mist ik iets bij en dat hebben ze meteen nageleverd. Ze communiceren ook heel goed met je. Top zaak