De kweekbak zit niet goed in elkaar. De boorgaten zijn zo onzorgvuldig geboord dat de zijwanden bijna een centimeter uitsteken UPDATE: n.a.v. gevraagde en gestuurde foto's is er 25% van het aankoopbedrag teruggestort. Daarom aangepast van 3 naar 4 sterren.
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2020
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Kweekbak
- Johanna Tevel
Goede service na bestelling waar klein stukje bleek afgebroken. Volgende dag al nieuwe ontvangen
¿Cuál es tu valoración de De Moestuinwinkel?
- Gerben V
Helaas waren de bestelde oyya’s stuk bij aankomst; dit lag aan GLS en manier van inpakken. Opnieuw verzonden oyya’s waren de L versie in plaats van de bestelde XL versie. Daarvan werden er meer opgestuurd dan besteld maar ook dezen waren niet allemaal heel bij aankomst.
- Karolina De Groot
Great service, friendly and high quality. I strongly recommend.
- Fuat Bagibala
Eerste Mijn bestelling nog niet ontvangen. En gls onderzoek starten na 2 week weer nieuw besteld en alles ontvangen bedankt
- Yoon
Prachtige webwinkel met mooie producten, en snel verzonden. Ik ben helemaal blij!