Heel goede service! Heel snelle communicatie, fijne producten,..
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2020
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Lisa
- P Wildschut
Geleverde kruiken waren gebroken.
¿Cuál es tu valoración de De Moestuinwinkel?
- Ad
Heb een kweekkas gekocht was 149 euro maar het is nog geen 15 euro waard. Wat een slecht product zeg diep en diep triest dat je zoiets verkoopt in je winkel voor dit bedrag. Past totaal niet als je het in elkaar zet heb alle gaten ruim opgeboord om het in elkaar te krijgen en dan lijkt het nog nergens op. dikke onvoldoende voor dit product je mag toch wel iets meer verwachten voor 149 euro. Was cadeau voor mijn vrouw maar je schaamt je kapot als je zoiets geeft. Zal wel geen reactie krijgen maar wil het toch melden en andedre mensen voor deze miskoop behoeden....u bent gewaarschuwd.
- Nance Van den Berg
Leuk product, goed en milieuvriendelijk verpakt en snelle levering
- Jan Eijgenraam
Goed product en snel geleverd. Verpakking bevatte, zoals beloofd, vrijwel geen plastic. Zelfs het gebruikte plakband was op papierbasis! Prima.
- Coos Ebens
Pakket was er zeer snel en zorgvuldig ingepakt, kortom een prettige ervaring,meer dan uitstekend .