Aprobada

Tienda adherida a ValuedShops desde el 2020


  • Seguimiento regular
  • Condiciones claras
  • Resolución de conflictos
  • Verdadero emprendedor

ValuedShops opiniones

ValuedShops
Filtrar opiniones por puntuación
De Moestuinwinkel tiene 1563 5 estrellas 1563
De Moestuinwinkel tiene 217 4 estrellas 217
De Moestuinwinkel tiene 48 3 estrellas 48
De Moestuinwinkel tiene 35 2 estrellas 35
De Moestuinwinkel tiene 65 1 estrellas 65

Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.

  1. Lisa

    Heel goede service! Heel snelle communicatie, fijne producten,..

  2. P Wildschut

    Geleverde kruiken waren gebroken.

  3. ¿Cuál es tu valoración de De Moestuinwinkel?

  4. Ad

    Heb een kweekkas gekocht was 149 euro maar het is nog geen 15 euro waard. Wat een slecht product zeg diep en diep triest dat je zoiets verkoopt in je winkel voor dit bedrag. Past totaal niet als je het in elkaar zet heb alle gaten ruim opgeboord om het in elkaar te krijgen en dan lijkt het nog nergens op. dikke onvoldoende voor dit product je mag toch wel iets meer verwachten voor 149 euro. Was cadeau voor mijn vrouw maar je schaamt je kapot als je zoiets geeft. Zal wel geen reactie krijgen maar wil het toch melden en andedre mensen voor deze miskoop behoeden....u bent gewaarschuwd.

    Respuesta
  5. Nance Van den Berg

    Leuk product, goed en milieuvriendelijk verpakt en snelle levering

  6. Jan Eijgenraam

    Goed product en snel geleverd. Verpakking bevatte, zoals beloofd, vrijwel geen plastic. Zelfs het gebruikte plakband was op papierbasis! Prima.

  7. Coos Ebens

    Pakket was er zeer snel en zorgvuldig ingepakt, kortom een prettige ervaring,meer dan uitstekend .