Bestelling netjes verpakt. Had per ongeluk mijn huisnummer niet ingevoerd maar is ook niet gecontroleerd door de webwinkel dus het kwam niet aan. Uiteindelijk opgelost door GLS te bellen maar jammer dat dat niet opgemerkt is door de webwinkel.
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2020
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Marlou Fabel
- Damaris Grutter ( t.b.v. NLT )
Goed advies aan de telefoon, snelle levering.
¿Cuál es tu valoración de De Moestuinwinkel?
- Wendy
Mijn bestelling werd snel geleverd
- Arnold Kroese
Snel besteld snel antwoord maar de pakket dienst is knudde
- Gerty Schuurman
Het product was beschadigd. Een stukje aardewerk van de onderschaal afgebroken. Helaas ontbrekende stukje ook niet te vinden in de verpakking. Anders had ik het nog kunnen lijmen. Retour zenden is wegens omstandigheden niet mogelijk. Erg jammer!!!!
- Susanna Mosgo
Mooi product. Enige opmerking is dat het doosje iets te klein was een een stukje van de gieter steekt eruit. Maar gelukkig geen beschadiging.