Aprobada

Tienda adherida a ValuedShops desde el 2020


  • Seguimiento regular
  • Condiciones claras
  • Resolución de conflictos
  • Verdadero emprendedor

ValuedShops opiniones

ValuedShops
Filtrar opiniones por puntuación
De Moestuinwinkel tiene 1562 5 estrellas 1562
De Moestuinwinkel tiene 217 4 estrellas 217
De Moestuinwinkel tiene 48 3 estrellas 48
De Moestuinwinkel tiene 35 2 estrellas 35
De Moestuinwinkel tiene 65 1 estrellas 65

Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.

  1. WALTER CEULEMANS

    Kwaliteitsmateriaal (was gekend bij mij), mooie prijsaanbieding en snelle levering. De moestuinwinkel is een aanrader!

  2. Evelina Witteveen

    Snelle service, goed verpakt! Prima levering. 👍

  3. ¿Cuál es tu valoración de De Moestuinwinkel?

  4. Elizabeth

    Koop hier NOOIT een kas! Allerslechtste klantenservice die ik ooit heb mee gemaakt. De kas werd foutief en met een waslijst aan missende onderdelen geleverd. Door een ontzettende onduidelijke verpakking en handleiding was deze niet in elkaar te zetten. Toen ik na 20 uur met 6 man was gestrand en nog niet eens op de helft van dit project was, heb ik gevraagd om tegen betaling een monteur in te zetten die wel bekend was met deze kas. Helaas niet beschikbaar. Vervolgens werd de hele boel expres gestagneerd zodat ik “zogenaamd” buiten mijn retour recht zou vallen. Er werd zelfs gepoogd om mijn retour recht te laten vervallen door mijn zakelijke Instagram door te spitten en te claimen dat het een zakelijke aankoop was, waardoor ik een verklaring van mijn accountant moest aanleveren om deze trieste aanname van tafel te werpen. Toen ik de kas uiteindelijk netjes ingepakt retour kon sturen met een hoop gedoe hebben ze ook nog even 20% van de aankoop afgehaald. Zonder enige onderbouwing, foto’s van schade, gewoon even €1100 van de aankoop af! Mag helemaal niet wettelijk, maar ze doen maar wat. Gelukkig ligt deze zaak bij mijn rechtsbijstand die deze kosten op hun gaan verhalen. TIP: Ga NIET in zee met deze oplichters.

    Respuesta
  5. E.S.

    Snelle en correcte afhandeling, prima service

  6. Serge Sacré

    bestellen ging vlot maar levering door GLS niet - ik heb dit nogal meegemaakt met GLS

  7. Seubring

    Snelle levering en netjes verpakt