Originele, leuke cadeautjes voor jezelf of anderen en top verkoopster! Altijd vriendelijk, goed gezind, behulpzaam en een tof babbeltje erbij 🌞
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Whitney Lorez
- Natalis Stéphanie
Perfect. Goede communicatie
Hoe zou je The Style-bar beoordelen?
- Charlotte immo
Super lieve verkoopster en heel mooi aanbod!
- Karoline Van de merlen
Leuk verpakt, toffe producten
- Edith Winkelmans
Prima service,plus heel vriendelijke uitbaatster
- Randy
Altijd heel vriendelijk en behulpzaam, een goede dag naar alle klanten is nooit teveel.