Dankjewel Wendy voor jouw lieve boodschap op het kaartje!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Els Van der Straesten
- Ellen Jaspers Faijer
Snelle levering, mooi product
Hoe zou je The Style-bar beoordelen?
- Katrien
Een dikke dankjewel. Product niet meer op voorraad alhoewel het op de webshop stond. Persoonlijk door de uitbaatster gehaald bij de leverancier. En 3 lekker ruikende staaltjes voor de vertraging gekregen. Ben super tevreden.
- Samantha Jaspers Faijer
Super service 👌🏻😘
- christelle Lecarme
La patronne est très à l'écoute, très serviable et compréhensive, même si ça n'est pas de stock elle fait son possible pour satisfaire le client, je recommande a 200%
- Fabienne Smeesters
Snelle service