Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2026 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
The Style-bar heeft 46 5 ster reviews 46
The Style-bar heeft 2 4 ster reviews 2
The Style-bar heeft 0 3 ster reviews 0
The Style-bar heeft 0 2 ster reviews 0
The Style-bar heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Debby De Maayer

    Als je op zoek bent naar een leuk cadeau om te geven of om jezelf cadeau te doen, dan is The Style Bar de ideale (web)shop. Snelle levering en je bestelling wordt zeer mooi verpakt bij je thuisbezorgd. Een echte aanrader!

  2. Vanessa

    Ben je op zoek naar een leuk cadeautje? Voor jezelf of voor iemand anders, hier ben je aan het juiste adres. Als je het hier niet vind, zal je het nergens anders vinden. En wees zeker niet bang om hulp te vragen. Wendy staat je graag bij als je hulp wilt met je keuze. Echte leuke spulletjes!! Prijs/kwaliteit is top 👌🏻 + Wendy is Top 😉

  3. Hoe zou je The Style-bar beoordelen?

  4. Carine Heyndrikx

    Het pakket was netjes verzorgd

  5. L.G

    Geweldige service,zeer snel ontvangen

  6. Natascha Gerecht

    producten & service uitstekend👍

  7. Ann Decoene

    Snelle levering en goed verpakt.

    Reageer