autosound zal een goed bedrijf zijn .... máár de koerier die het bedrijf gebruikt..DHL..is dat zeker weten niet... donderdag morgen voor elf uur besteld..zou vrijdag dus in huis moeten zijn.......dus niet..... afspraak naar de .....#@#@##.. Suggestie aan autosound..ga met een betere koerier samen werken
Одобрени
Член на ValuedShops от 2021
Редовен мониторинг
Ясни условия
Разрешаване на конфликти
Истински предприемач
ValuedShops ревюта
Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.
- Gideon Steijger
- Benni Drenth
Goede prijs. Correcte levering.
Как бихте оценили AutoSound24?
- Herman Vriendts
De survice is hartstikke goed en klant vriendelijk
- André Goulooze
Goede en snelle levering
- Amos Fossen
Zelfde dag nog bezorgd. Product werkt naar behoren.
- Virus
Snelle levering van het juiste artikel en onbeschadigd.