Одобрени

Член на ValuedShops от 2021


  • Редовен мониторинг
  • Ясни условия
  • Разрешаване на конфликти
  • Истински предприемач

ValuedShops ревюта

ValuedShops
Филтриране на ревюта по рейтинг
HappyBear Diapers има 475 оценки с 5 звезди 475
HappyBear Diapers има 51 оценки с 4 звезди 51
HappyBear Diapers има 10 оценки с 3 звезди 10
HappyBear Diapers има 4 оценки с 2 звезди 4
HappyBear Diapers има 8 оценки с 1 звезди 8

Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.

  1. C.T.

    Heel fijne luiers. Gaan makkelijk aan en uit en staan heel mooi. Lekker zachte voering en sluiten goed aan.

  2. Natasja

    Ik was al langer aan het twijfelen om over te stappen naar wasbare (zwem)luiers en als er één merk is dat me heeft doen overtuigen, is het HappyBear. Ik ben enorm fan van hun producten. Niet alleen werken ze naar behoren, de inleggers en zwemluiers hebben ook zo'n zachte fleece! Bovendien komen de bestellingen altijd netjes ingepakt en op tijd aan. Altijd een leuke ervaring om een pakketje open te doen :-)

  3. Как бихте оценили HappyBear Diapers?

  4. Al Hoek

    Het product, de maat, valt kleiner uit dan gedacht.......is te klein

    Отговор
  5. Desiree Van alebeek

    Waar voor je geld.

  6. Poki

    Wir waren schon von den Schwimmwindeln begeistert und deshalb werden wir jetzt mal die Hosen beim Üben fürs "Windelfrei" ausprobieren.☺️

  7. Agnieszka

    We zijn nu een week met een volle bak tweedelige luiers aan het gebruiken. Aanvankelijk was ik bezorgd over de grootte van de luiers en de gevolgen voor de heupen en de rug van de baby. Na het bellen met de klantenservice en raadplegen met de verpleegkundige van GGD heb ik bevestiging gekregen dat het de ontwikkeling van zowel heupen als de rug niet gaat beïnvloeden.   Tweedelige luiers zelfs zonder de booster maken best grote bol aan de achterkant van de baby, we moesten wat groter body's en broekjes begonnen te gebruiken.  Onze baby is nog heel klein, dus wachten we totdat ze wat groter wordt. Om die redenen gebruiken we 's nachts wegwerpluiers om het ongemak 's nachts te verminderen, voor de kleine.  Al met al zijn we blij met deze aanschaf. We geloven in het principe van beter voor het milieu te doen en staan we achter het gebruik van die luiers. Het is wel wennen en het is niet altijd ideaal, maar het is ons doel om voor ons milieu nu te gaan zorgen. Dat is wel goed voor de toekomst van ons baby.