Ondanks dat mijn kids net 3 zijn, zitten ze wel heel straks om de beentjes waardoor ze rode striemen krijgen. Uiteindelijk hebben ze de broekjes 2 dagen aan gehad en nu liggen ze in de la…..zonde van het geld voor ons in ieder geval!
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2021
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Milou Brekelmans
- Mariska Van Doorne
Geweldige service! By far the beste luiers die ik me kon wensen. Dus zeeer blij hiermee!
Come valuta HappyBear Diapers?
- Ivonne
Ik had helaas het verkeerde printje gehad, maar dit was snel hersteld met de klantenservice. De zwemluiers zijn super fijn, goed verstelbaar waardoor deze goed passend is
- Sandra
Goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie producten en wij zij enorm fan van de prachtige printjes 😍
- Inge Pijnenburg
Netjes verstuurd, fijn dat het door de brievenbus past! Hele fijne zwemluiers, zitten goed
- Liana Wijnands
Goede prijzen en snelle levering.