Snelle levering, heel mooi ingepakt. Prachtige bloemen, boven verwachting zelfs. Heel blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Trudi
- maria
Mijn tulpenvaas is een leuk item. Kwam goed verpakt aan met een klein presentje. Super.
Hoe zou je Y&M Home Creations beoordelen?
- Jolanda Laan-Dalenberg
Japanse bloesem! Blij mee! Het staat erg mooi!
- Inko
Leuke bloemen en mooi ingepakt met een kleine attentie(kaarsje)
- Ingrid Roeloffzen
Prima service. Breekbare aankoop was zorgvuldig verpakt.
- Maurice Linden
Goede service, het boeket mooi opgemaakt en goed verpakt en nog een klein kadootje erbij Dank je wel.