Goede service, snel antwoord via de mail. Pakketje erg goed verpakt en een leuk papiertje om het cadeautje voor Sinterklaas. Keurig verzorgd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- W
- Thea Boekel-Berkhout
Blij deze website te hebben gevonden. Hadden precies datgene waarnaar ik op zoek was. Ben heel blij met mijn produkt. Snel geleverd, mooi ingepakt en leuke attentie gekregen als dank. Zo lief!
Hoe zou je Y&M Home Creations beoordelen?
- Carina Gerritsen
Een feestje om mijn pakket uit te pakken. Zelfs een kleinigheidje om te bedanken voor de bestelling. Met een lach mijn pakket uitgepakt
- Amber
Prachtige schalen en goede service!
- Vera
Mooie vaasjes/windlichtje, snelle levering, keurig ingepakt ( in sinterklaaspapier, erg leuk) en bedankt voor het extraatje, dankjewel!
- Herman en Nelie van de Ruit
We wachen al 2 weken op de levering....