Goede prijzen en prachtige artikelen. Ze geven aan binnen een bepaalde periode te leveren. Maar dit ging super snel...erg blij mee.!! Super netjes en mooi verpakt en leuke attentie erbij.. love it. Zo wilje zeker vaker bestellen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique de Wind-Tempel
- Gabi
Schnelle Lieferung , tolle Produkte, sicher verpackt
Hoe zou je Y&M Home Creations beoordelen?
- Petra Go
De Japanse Kersenbloesem sierbloemen die ik gekocht heb bij Y&M Home Creations werden keurig op de afgesproken dag en tijdstip geleverd en de bloemen kreeg ik heel mooi en sierlijk verpakt geleverd met een leuk bedankwoordje en nog een kleine attentie (een klein kaarsje) erbij! Hartstikke leuk gedaan!:) Met de Japanse sierbloemen zelf ben ik ook ontzettend blij want de bloemen zagen er in het echt hetzelfde uit als op de website gepresenteerd werd. Ze passen precies in/bij mijn Chinese vaas (zowel qua formaat als qua kleuren dat 't mooi bij elkaar past) en ze staan prachtig in mijn interieur!
- Virginia Krul
Ik had een mooie set besteld 3 windlichten , jammer genoeg was er 1 kapot waarschijnlijk door levering , terwijl jullie het zo netjes verzorgd hadden ingepakt. Ik nam contact met jullie op en jullie reageerde gelijk en kreeg gelijk een nieuwe … top service kan niet anders zeggen en heel vriendelijk. Ik ben er super blij mee en ga zeker snel weer wat bij jullie bestellen!!😃😃
- Astrid
Ik zocht iets leuks om mijn nieuwe badkamer wat sfeervoller te maken. Ik zocht een mooie smalle hoge vaas en vond deze hier (vaas Gwinn glad 25cm ecru) Samen met de pompom takken lichtroze maat S. Ik heb voor het bestellen even mailcontact gehad of deze takken in deze vaas konden en dat kon. Nu heb ik het binnen gekregen. Mooi verpakt met lief kaartje en een snoezig mini kaarsje erbij. Echt een cadeautje. Ik ben er erg blij mee en mijn badkamer ziet er goed uit nu!
- Babs
Wij hebben de Rookglas Windlicht set en led-kaarsen besteld. Het is van prachtige kwaliteit. Heel mooi en zorgvuldig verpakt en ook nog snel verstuurd. Echt super blij mee!