Hele mooie webwinkel , jullie hadden precies wat ik zocht . Zal zeker vaker kijken voor iets leuks en andere adviseren dat ook te doen ook de bezorging verliep vlekkeloos . En dan nog het inpakken was op zich al een cadeautje. Kortom geweldig .
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marie Spaan
- Saskia
Erg blij met mijn theelichtjes en leuk verpakt.
Hoe zou je Y&M Home Creations beoordelen?
- Aggy
Heel goed en mooi verpakte zijden bloemen ontvangen! Ondanks dat ik ze zelf gekocht heb voelde het toch als een cadeautje! Ook de bloemen zijn heel mooi.
- Ilona Stevens
Super snelle levering, heel blij mee!!
- Anja Verburg
Hele mooie spullen was super goed ingepakt.
- Ketie
Zeer zorgvuldig ingepakt. Het uitpakken was al een cadeau op zich met een lief handgeschreven kaartje en ern bedankcadeautje. Bestelde artikelen kwamen helemaal overeen met de foto’s op de website. Dank voor de goede service!