Ik schrijf nooit recensies maar ik was zo tevreden over de service en hoe netjes mijn bestelling ingepakt was en dat ze goed bereikbaar zijn voor mijn vragen dat ik dit wel even wil laten weten aan iedereen die denken om een bestelling te doen bij Y&M.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeanine Erasmus
- Melissa Roers
Geweldige service. Snelle levering. Pakket heel mooi en goed verpakt. Leuke attentie. Kortom allemaal top! Bedankt
Hoe zou je Y&M Home Creations beoordelen?
- Mildred Van Schaik
Snelle reactie en levering!
- Marcel Bode
Perfecte kwaliteit! Mooi product! Uitstekende service
- Peter Schröder
Y&M Home Creations zet alles in haar werk om mij als klant echt een goed gevoel te geven en het juiste product te leveren. Nadat ik aangegeven had mijn bestelling bij een DPD pick-up point te laten leveren, werkte de app van DPD dit niet op de juiste manier bij. Het leek erop dat de bezorging niet was gelukt en dat de bestelling niet was aangekomen. Y&M is hier snel achteraan gegaan en heeft mij laten weten dat het artikel wel was geleverd bij het pick-up point. De bestelling was ontzettend goed verpakt, het was namelijk breekbaar. Ook zat er nog een presentje bij en een bedankje voor het plaatsen van de bestelling. Al met al ontzettend goed opgelost en een prachtig product. De bezorgdienst DPD had hier wel beter kunnen en moeten communiceren.
- Vivian Burchartz - de la Croix
Omdat alles met zorg en aandacht wordt ingepakt en verstuurd! Vragen mbt hun produkten worden snel en goed beantwoordt. In één woord een TOP bedrijf, waar ik graag weer wat zou willen kopen!