Wat een geweldige service. Chapeaux Tijdens vakantie besteld. Nette mail dat t daarna verstuurd ging worden. Pakketje opgehaald. Heel goed verpakt. Daarbij aardige attenties en excuses voor het feit van moeten wachten. Geen probleem hoor :) dank voor jullie aardige handgeschreven kaartjes. Dat is een teken dat jullie een de allerbeste service uitdragen naar de klant. Xxxxx 5 sterren Fijne groet en wij zijn heel blij met onze aankoop. Anja en Hans
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anja Schaefer
- Wil de Gids
Uitstekend verpakt met kleine verrassing! Echt mooie aanwinst , voldoet zeker aan de verwachting 🤩🤩
Hoe zou je Y&M Home Creations beoordelen?
- Ingris Selier
Hele goede service, snel bezorgd en goede communicatie naar de klant .
- Meindert Koning
goede service
- Gerda Merry
Heel goed verpakt en bezorgd.
- Sandra Vijber
Super leuk, ingepakt feestje om het uit te pakken! Heel blij met de kandelaren en kaarsen ❤️