Heel erg bedankt. Ik was erg bezorgd omdat de verzending nog niet was aangekomen. Ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen en ik ben erg blij. Dank je wel!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2023 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Salvatore LombardoVertaald met AI
- hildegarde welvaert
zeer vriendelijk personeel en persoonlijk bemoedigend antwoord bij latertijdige aankomst van besteld materiaal
Hoe zou je 4strings beoordelen?
- Luc Sabbe
Correcte service
Vertaald met AI - Luc Bille
Perfecte service. Klein mankement aan de webwinkel is dat ik na het aanmaken van een account niet kan inloggen en daardoor telkens al mijn gegevens opnieuw moet ingeven. Verder dikke pluim!