Geweldig snel en zorgvuldig verpakt zeker een aanrader! 🐾
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lisa Merkx
- Jorg
Snelle en vriendelijke service, bijzonder leuk verpakt en een kleine attentie voor onze hond.
Hoe zou je Kasa Hondenboetiek beoordelen?
- Ginger Vancraeynest
Vlotte verzending. Mooi pakje ontvangen. Persoonlijke service.
- Tilly van der Goes
Vriendelijk en leuke spulletjes
- Evelien van Galen
Snelle levering, leuke producten en leuk verpakt.
- Anja Van Veen
Ik raad deze winkel aan handgeschreven briefje in ons pakketje en een koekje voor de hond fijne lieve service