Goede en snelle service. Pakketje superleuk ingepakt!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kiki Kraw
- Carola van Gelder
Goede service en prima prijs/kwaliteit
Hoe zou je Kasa Hondenboetiek beoordelen?
- Michelle de Bie
Diversiteit aan dieren spullen! Goede kwaliteit. Denkt mee met de klant. Super!
- S. Baars
Producten precies zoals verwacht, zeer snel in huis en leuk verpakt.
- R Baardman
Snelle levering en leuk verpakt! Producten voldoen goed ! De hond is er erg blij mee en verheugd zijn eigen op het volgende pakket!