Ontving een mooi ingepakt cadeautje met een handgeschreven kaartje. Erg persoonlijk! Top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Irene Jansen
- LM Uytdewilligen
Leuke winkel, super klantvriendelijk! En meedenkend. En leuke prijsjes en kortingen. En een leuk presentje voor de honden bij een bestelling :)
Hoe zou je Kasa Hondenboetiek beoordelen?
- Jessie Ris
Snelle levering en leuke verpakking!
- Sanne Nieborg
Hele leuke producten! Snelle levering.
- Loes Krijnen-Hendriks
Service is super!!
- Patricia Leerentveld
Snelle levering en erg behulpzaam.